Wednesday, June 5, 2013

Ayben Tavsan

duygusalorgazm: Sevgiliniz çok çalışıyorsa, motivasyona...



duygusalorgazm:

Sevgiliniz çok çalışıyorsa, motivasyona ihtiyacı varsa böyle bir fotoğraf atıp altına da "Sen gelene kadar buradayım sevgilim sana özel burası" demeniz yeter. Hemen işlerine dönüp yanınıza koşmak için can atacaktır. Erkeğimi bekliyorum :)

-Erkeğinin Hatunu

duygusalorgazm: Komşu kızlarıyla birlikte olmak her erkeğin...



duygusalorgazm:

Komşu kızlarıyla birlikte olmak her erkeğin hayalidir. Buna bende dahildim, ancak henüz böyle bir şansım olmamıştı. Geçen sene apartmanımıza taşınan ve şu anda sevgilin olan şahane hatunla tanışana dek…


Aslında ilk bakışmamızda etkilenmiştik birbirimizden. Ancak nedense ikimizde bunu dile getirmek için bir süre beklemiştik. Tesadüfen de olsa bir araya geldik, ortak arkadaşlar vasıtasıyla. Yakından görmek daha da eşsizdi, çünkü kokusu da dibimdeydi…

Senden hoşlandım ben diyerek ilk adımı attı. Normalde ilk adımı hep ben atardım ilişkilerde, ilk defa karşı taraftan böyle birşey gelince hem hoşuma gitmişti hem de şaşırmıştım. Ama ne de olsa bende onu istiyordum ve hiç sorun edecek durumda değildim.

Ama nedense tek derdim onunla yalnız kalabilmekti. Evet itiraf edeyim, daha o gece onunla yatmak istiyordum. Biliyordum erken olduğunu ama dayanamıyordum. Bir yanım sürekli onu istiyordu, onda beni çeken birşeyler vardı ve ne olduğunu hala çözememiştim…

Telefonlarımızı aldık tabi doğal olarak, o gece saatlerce mesajlaştık, ertesi gün de öyle, gece de… Aramızdaki uyum eşsizdi. Hemen hemen her konuda aynı fikirdeydik. Daha nasıl olduğunu anlayamadan sevgili olmuştuk. Günler böyle cicim aylarıyla geçerken birşeyin eksik olduğunun ikimizde farkındaydık. Sevişmiyorduk…

Halbuki onun kokunu ilk aldığım gün deli gibi sevişmek istiyordum. Neden bu süreyi bu kadar uzattığımı bende bilmiyordum. Ama istiyordum işte…

Bir gece konuyu bir şekilde sekse getirdim ve şoke eden bir cevap aldım: "bende bu konuyu ne zaman açacaksın diye bekliyordum, sonunda yaaa" dedi. O anda tüm libidom, hislerim tavan yapmıştı. Anlamıştım o da beni istiyordu ve beni daha da heyecanlandıran birşey söyledi: "Bakireyim ve ilk erkeğim sen olacaksın!"

Bunu bilmek bile bir erkeği heyecanlandırmaya yetiyor. Ama nasıl olacaktı? Ne zaman olacaktı? Belli bir zamanı var mıydı? Hepsinin cevabını o gece alacaktım…

Bana biraz daha beklememi söyledi ve konuyu kapattı. Sadece ne kadar beklemeliyim? diye sorabildim. O da bana "gerektiği kadar" dedi.

Ertesi gece şu anda yazı da gördüğünüz fotoğrafı attı bana ve "hazırım" dedi. Hemen hazırlanıp evine gittim. Kapıyı açtığında zaten herşeyi yapmaya hazırdı. Ama öküz gibi abanacak halimde yoktu. Önce sevişerek iyice hazır hale gelmesini istedim ve bunu başardığımı söyleyebilirim…

Sonra beni arzu ettiği gibi soymasına izin verdim. Aletinle çok işim var diyerek ağzına aldı. Ağzının içinin bu kadar sıcak olması şart mıydı? Erken boşalmamak için zor tutuyordum kendimi…

Aletimi yeteri kadar sertleştirdikten sonra karşımda soyundu ve domaldı. Bu çok nadiren olacak birşeydir çünkü domalırken şunu söyledi. "Seç birini!" İnanılır gibi değildi, istediğim yerden yapmama müsade etmişti. Ya anal girecektim ya da vajinal!

Ben tercihimi vajinadan yana kullandım…

Onu yatağa yatırıp uzunca bir süre yaladığımı hatırlıyorum. Daha dün gibi aklımda. Tertemiz vajinası kabarmış ve aletimi bekliyordu…

Ben de daha fazla beklemek istemedim ve yavaşça içine soktum. Normalde azar azar sokarlar ilk etapta ancak ben bundan taraf değilim. Tamamını bir seferde soktum. Erkekliğimin her santimini içinde hissetsin istedim. O tatlı tatlı inlemeleri hala kulaklarımda…

Uzunca bir süre içinde çıkmadan durdum. Sadece sevişiyorduk ve acısının birazda olsa dinmesini bekliyorduk. İçinden çıkartmadan pozisyon değiştirdik ve artık ben alttaydım o da üstümde…

Üzerimde hareket ediyordu yavaş yavaş, her seferinde dudağını biraz daha ısırıyordu. O tatlı göğüslerinin uçları sertleşmişti. Sürekli olarak belini kıvırıyordu, biliyordum bu ona ve bana çok zevk verecek bir hareketti ancak ben daha fazla dayanmak istemiyordum buna. Sadece onu yüz üstü yatırıp boşalana kadar becermek istiyordum. Hatunum bu isteğimi memnuniyetle kabul etti. Ve bana sihirli kelimeleri söyledi: "sik beni"…

Bunları duyduktan sonra daha da sertleştim ve hızlı hızlı girip çıkmaya başladım. Boşalmama az bir süre kala nerene istiyorsun? diye sorduğumu hatırlıyorum. Sırtı çok güzeldir ve direk sırtıma boşal, sıcaklığını orada hissetmek istiyorum dedi. İçinden çıkartıp sırtına boşaldım. İkimizde çok heyecanlı bir haldeydik ve son derece mutluyduk. Bu ve buna benzeyen çok gece yaşadık ancak ilk gecemiz unutulmazdı, çünkü aynı gece bir de anal yaptık…

-Hatununun Erkeği…

Fuck ass!



Fuck ass!

Tam tatlişşşşş



Tam tatlişşşşş

Photo



watchusfuck: Look at that skin… - R



watchusfuck:

Look at that skin… - R

Photo



sexy-ladies-only: Image of a new Metart Gallery.Click here to...



sexy-ladies-only:

Image of a new Metart Gallery.

Click here to view the whole Gallery.

erotic-art-4-u: Seen on Metart



erotic-art-4-u:

Seen on Metart

Photo



Photo



güzelim güzelim..



güzelim güzelim..

tatlıyım ama dimiğğğğ



tatlıyım ama dimiğğğğ

Photo



Photo



Photo



Photo



Bu güzellikte bir travesti ile yatabilirim!!!



Bu güzellikte bir travesti ile yatabilirim!!!

Photo



Photo



No comments:

Post a Comment